Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ένα, δυο, τρία, ... Αλέξια (Official Music Video)

ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  
Νέες αναρτήσεις από Σεπτέμβριο !




Αλέξια - Ένα δύο τρία,
μουσική / στίχοι: Christian Leibl, H.H. Heyden, Θοδωρής Παπαδόπουλος,
άλμπουμ: Ένα δύο τρία, 1989

Ένα, δυο, τρία,
τέσσερα, πέντε, έξι
κι επτά κι επτά,
οχτώ κι οχτώ δεκάξι
κι εγώ στην ίδια τάξη
ξανά, ξανά, ξανά.

Δεν είμαι για μαθηματικά...
δεν είμαι καλή στα μαθηματικά.

Μα εγώ το μόνο που γνωρίζω να μετρώ
είναι τις ώρες που θα κάνω να σε δω
για να με πάρεις αγκαλιά σου να χαθώ,
στα χέρια σου για μια στιγμή μονάχα ζω,
μονάχα ζω.

Ένα, δυο, τρία
άλγεβρα και χημεία
αβάσταχτα,
η τάξη θα αλλάξει
κι εγώ στην ίδια τάξη
ξανά, ξανά, ξανά.

Δεν είμαι για μαθηματικά...
δεν είμαι καλή στα μαθηματικά.

Μα εγώ το μόνο που γνωρίζω να μετρώ
είναι τις ώρες που θα κάνω να σε δω
για να με πάρεις αγκαλιά σου να χαθώ,
στα χέρια σου για μια στιγμή μονάχα ζω,
μονάχα ζω.